Wyniki testów TE!

Aby zacząć zarabiać online niezbędny jest produkt/usługa. Oczywiście największy profit osiągniesz tworząc własny np. ebook, ekurs. Jednak to wymaga większej wiedzy i doświadczenia. Dlatego optymalnym rozwiązaniem są programy partnerskie lub MLM, które gwarantują pożądany produkt a Twoje zadanie ogranicza się do jego intensywnej reklamy (bez obaw, w sieci to się robi bezpłatnie:)

Po prześwietleniu możliwości marketingu internetowego wybrałem wysoce rekomendowane i respektowane programy, oferujące najlepsze warunki dla początkujących, jak i zaawansowanych. Oto one:

Global Domains International - sprzedaż domen (stron internetowych) na zasadzie marketingu wielopoziomowego.

Acme People Search - wyszukiwarka ludzi (USA) z systemem partnerskim angażującym kilka czołowych programów - najlepszy sposób budowania organizacji w GDI!

A więc, rejestrując się do APS potrzebujesz adres internetowy, na którym zostanie umieszczona Twoja wyszukiwarka. I właśnie ten adres (domene) wykupujesz z GDI za 10$ miesięcznie. Czyli za jednym razem otrzymujesz możliwość profitowania z:

GDI, oferując domeny i MLM
APS, promując wieloźródłowy program partnerski
APS, promując swoją wyszukiwarkę

Z doświadczenia wielu użytkowników Acme, wiadomo, że reklama wyszukiwarki jest najskuteczniejsza w kampani Google Adwords. Jednak, po pierwsze, Adwords jest płatne co kłóci się z możliwościami początkujących i nieufnych marketerów, po drugie, globalny szał na Acme spowodował wysoką konkurencję w promowaniu wyszukiwarki w Adwords, dlatego proponuje skupić się na reklamie samego GDI i programu APS - nie wyszukiwarki!

Wysoce skuteczny, darmowy zarazem globalny marketing internetowy jest jak najbardziej możliwy, jednak wymaga:

masowych działań, które przyniosą ogromny trafic do docelowych stron
wiele pracy i rozwoju umiejętności
znajomości źródeł z których korzystają najlepsi marketerzy na Świecie

A więc pierwszym źródłem, które przeanalizowałem są serwisy Traffic Exchange (najlepsze TE). Ich niespotykana efektywność wynika z tego, iż użytkownikami są ludzie szukający nowych źródeł dochodu internetowego! Czyli Twoje reklamy trafiają do Twoich potencjalnych klientów - silnie targetowany trafic! Właśnie w tym tkwi skuteczność TE.

Jak wspomniałem wcześniej - masowa akcja to jeden z niezbędnych elementów. I aby ona nie była męcząca ale jak najbardziej wydajna potrzebujesz odpowiednich narzędzi. Spośród przeglądarek wybrałem Mozille Firefox, tracking ustawiłem w HitsConnect i TEToolBox. Ważną częścią tej konfiguracji jest skrypt do jednoklawiszowego przełączania kart w przeglądarce, czyli Quick Tab Change (40% szybsza praca!). Pierwsze 5 TE to super surf, pozostałe grupy to czysty przypadek. Oto moje wyniki:

Super Surf - fuzja 5 czołowych serwisów TE umożliwia jeszcze wydajniejszą prace (min. 50 stron = 10% bonusu):

Dragon Surf - 58 stron
I Love Hits - 52s
Advertising Know How - 51s
Traffic Splash - 59s
Startxchange - 50s

POTRZEBNY CZAS: 20 minut = 270s!!!

Click Crazey - 103s
Soaring4Traffic - 102s
Hit Safarii - 111s
Major League Hits - 101s
EasyHits4u - wybrałem ratio 1:1 dlatego wynik to 57s, przy 2:1 jest 100s
RealHitz4u - 87s

POTRZEBNY CZAS: 35 minut = prawie 600s!!!

Adventures4u - 54s
Traffic Era - 51s
Traffic Swarm - 50s
Aces Traffic - 52s
Traffic at the Races - 52s
TrafficG - 53s

POTRZEBNY CZAS: 28 minut = ponad 300s!!!

Deep Sea Hits - 57s
Hits Booster Pro - 54s
Hit2Hit - 53s
Traffic Witch - 53s
Royal Surf - 52s
Web Centre Surf - 51s

POTRZEBNY CZAS: 25 minut = ponad 300s!!!

Blue Surf - 62s
Fast Easy Traffic - 60s
TopTierTraffic - 51s
WebBizInsider - 51s

POTRZEBNY CZAS: 17 minut = ponad 220s!!!

Podsumowując, w ciągu 125 minut = 2 godziny i 5 minut, odwiedziłem około 1700 stron! W zamian za to, przy ratio 2:1, otrzymuje ok. 845 odsłon mojej strony! przy ratio 3:1, ok. 566! Te wyniki mnie napędzają, gdyż przy średniej konwersji, 2 godzinna praca niemal gwarantuje mi 1 poleconego. Jeśli wykona on 3 kroki tworzenia swojej wyszukiwarki, ja otrzymuje 30$ z programu partnerskiego Acme plus rozwojowa prowizja z GDI!!!

Na samym początku nie znałem metod podnoszenia wydajności pracy w TE i szczerze pisząc, męczyłem się nie widząc zadowalających wyników. Podejrzany był dla mnie, niespotykany entuzjazm marketerów korzystających m.in. z programów Traffic Exchange ale teraz jest wszystko jasne:)

Zapraszam do intensywnego korzystania z TE i pamiętaj - tylko masowe działanie przynosi masowe rezultaty!

ps. następnego dnia wszystkie wyżej wymienione TE zrobiłem w godzinę i 50 minut:)

ps. a teraz otwieram wszystkie serwisy za jednym razem i 100 stron w każdym robie w troche ponad 2 godziny:)

Komentarze

POLECANY WPIS

Cash Balance Reader. Brakujący element układanki »

Od początku przygody z zarabianiem w Internecie brakowało mi sposobu na szybki odczyt zarobionych kwot w programach, w których uczestniczyłem. Potrzeba wzrosła jeszcze bardziej, gdy zrozumiałem, że kluczowy jest kontekstowy dobór produktu lub usługi do tematyki strony WWW, co często zmusza do rozszerzenia  prowizyjnego portfolio  o nowe źródło mamony. Moje pragnienie osiągnęło szczyt, gdy się okazało, że ten sam produkt/usługę oferują różne programy z różną prowizją - wówczas oczywistością jest wybór tego kto płaci najwięcej i... często kolejny formularz rejestracyjny do wypełnienia. Zazwyczaj optymalne zmonetyzowanie jednego dużego serwisu internetowego wiąże się ze współpracą z kilkoma firmami. Ale już kilka różnych serwisów to potencjalnie kooperacja z kilkunastoma a może kilkudziesięcioma płatnikami, mimo istnienia sieci afiliacyjnych! Jak to ogarnąć? Ból d.py od nadmiaru, chaosu, niewiedzy ... Z tych i innych powodów liczba systemów zarobkowych, w których uczestniczę s

PODSTAWY, TRIKI & CIEKAWOSTKI



GDZIE AKTUALNIE ZARABIAM NAJWIĘCEJ?


» Zawsze poważne zarabianie w Internecie potrzebuje dwóch narzędzi: HOSTINGU (serwer) i DOMENY (adres www). Od tego zacznij!

Wielu praktyków twierdzi, że NAJLEPSZY HOSTING ma home.pl, a najtańsze domeny najczęściej są na OVH.pl

» Gdy rozwiniesz dochód z kilku programów zarobkowych bardzo przyda Ci się aplikacja do odczytu wielu sald gotówkowych

Cash Balance Reader »

» 500Affiliates. Program partnerski platformy handlowej Plus500

» Webepartners. Jedna z najlepszych polskich sieci afiliacyjnych

» Content Marketing. Obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych... i zarobkowych.

Unikalne artykuły płatne i eksperckie! Dodaj swoje WWW i dodatkowo zarabiaj jako wydawca lub reklamuj się jako reklamodawca!

WhitePress #1 w Polsce »

JAK & GDZIE INWESTOWAĆ? » FOREX


» Plus500 (koszt zerowy). Handel eurodolarem według sprawdzonego patentu dał mi 26% zysku w ciągu 48h Szczegóły »

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY NA MI24 W ZESZŁYM ROKU

Sposób szukania nowych stron z linkami dofollow w komentarzach. Wordpress+CommentLuv oraz Drupal

Cash Balance Reader. Brakujący element układanki »

Plus500 i 500Affiliates. Najlepszy program partnerski???

DOŁĄCZ DO NAS ↓