Darmowy marketing / bezpłatna reklama internetowa / darmowy ruch internetowy
Właściwie przymiotniki jak "darmowy" czy "bezpłatny" mijają się z prawdą, gdyż za każdą reklamę płacisz czy to gotówką czy poświęconym czasem. W tym artykule skupie się na wyjaśnieniu przykładowego procesu marketingowego, którego celem będzie zdobycie dodatkowego, "darmowego" ruchu internetowego wykorzystując wyłącznie czas (bez ukrytych opłat). Podstawą "bezpłatnej" promocji internetowej jest tworzenie unikalnych, wartościowych i poszukiwanych treści np. artykułów, video, ebooków, podcastów itp.
3 kluczowe kroki
- - należy odpowiedzieć na pytanie "kto potrzebuje to co chce sprzedać?"
- - po ustaleniu grupy docelowej trzeba namierzyć miejsca gdzie ona najczęściej się pojawia np.: fora, portale, blogi
- - po wytypowaniu konkretnych miejsc należy umiejętnie opisać swoją ofertę i zostawić link do strony
- - artykuły na blogach swoich oraz wpisy gościnne
- - artykuły na stronach i forach powiązanych z tematem strony promowanej
- - serwisy z artykułami do przedruku
- - video można zrobić przy pomocy np. prezentacji PowerPointa z najważniejszych punktów artykułu, można czytać slajdy lub wrzucić podkład muzyczny. Całość nagrywamy wykorzystując program Movie Maker, który jest standardowym wyposażeniem każdego windowsa LUB → http://camstudio.org/, → http://free-screen-capture.com/, → http://www.screentoaster.com/. Dzięki → http://tubemogul.com/ wyślesz swoje nagranie do najważniejszych serwisów video jednocześnie.
- - prezentacje można wrzucić np. na → http://www.slideshare.net/
Komentarze
Prześlij komentarz