Dominacja niszy krok po kroku w/g HS!
Howie Schwartz to czołowy dominator Google - dzięki sprawdzonym technikom generowania organicznego traficu i doskonałej wstępnej analizie rynku potrafi spieniężyć niemal każdą niszę. Jego system buduje się w następujący sposób:
1. znajdź/wybierz niszę (ebooki i propozycje poniżej) dla przykładu 'solar water heater'
2. znajdź słowa kluczowe
Wybór słów sprzedających określoną grupe np. informacje:
Słowa powiązane:
Konkurencja i widoczność reklamowa:
konkurencja 170000 - można się przebić; widoczne reklamy = dochodowy rynek
Fraza w cudzysłowie:
konkurencja 767 - bardzo łatwo się przebić i nadal widać reklamy
Analiza słowa w → https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
solar water heater diy - 3600 wyszukiwań, dobry wynik
solar water heater - 135000, bardzo dobry
Zainteresowanie okresowe i regionalne w → http://www.google.com/insights/search/#
okresowość wyraźnie widoczna - najwięcej wyszukiwań latem (śr. 5500) najmniej zimą (śr. 2500)
zainteresowanie regionalne: USA, Wielka Brytania, Australia, Kanada
3. rozpocznij bloga w wybranym temacie
4. jak najwięcej stron web 2.0 z artykułem dotyczącym wybranej niszy, min.6 (Squidoo, Hubpages itp.) linkujących do bloga (sales page) oraz do artykułu na squidoo; obrazek ze strukturą linków pkt.9; nazwy kont na web 2.0 to słowa kluczowe, w razie problemu z dodaniem linka do artykułu można spróbować skopiować kilkalny adres z innej lokalizacji i wkleić, należy zanotować adres url artkułu oraz jeśli dostępny adres rss i do obydwu linkować z social bookmarking
5. nagraj video o wybranym produkcie/usłudze/niszy - siebie samego, video monitora lub pokaz slajdów; następnie upload na Youtube, Metacafe itp. i na bloga; bezpłatny software do nagrania zrzutu monitora to np. JING Project
6. napisz artykuł (artykuł prasowy) o swojej niszy linkujący do bloga i wyślij na → http://ezinearticles.com/, → http://www.articlesbase.com/ → http://www.prlog.org/ itp.
7. znajdź produkt partnerski (Clickbank, Amazon, Paydotcom itp.), ofertę CPA związane z niszą lub stwórz własny produkt informacyjny w temacie (np. ebook, soft, audiobook itp), opisz to na blogu i promuj. Oferta → http://www.clickbank.com/marketplace.htm posiada pasujący produkt:
pozycja nr.10 wydaje się najlepsza - należy przeanalizować 'sales page'
8. analiza organiczna konkurencji:
Google
na pierwszych 2 stronach jest wystarczająco dużo darmowych informacji do użycia na własnej witrynie
Artykuły prasowe na → http://www.prlog.org/
Video na → http://www.metacafe.com/ → http://www.youtube.com/
8. jeśli masz kapitał możesz rozpocząć kampanie PPC; analiza
9. minimum 20 kont na stronach social bookmarking linkujących do wszystkiego: bloga, stron web 2.0, artykułów i video - nie za szybko, 5 nowych linków co tydzień (anchor teksty takie same)
10. Tworzenie zawartości. Analiza materiału stworzonego przez innych: strony web 2.0
video
artykuły
11. Przygotowanie kampani: adres email na Yahoo - nazwa to główne/ogólne słowo kluczowe; link referencyjny wybranego produktu - aby stworzyć hop link należy kliknąć 'create hoplink'
skracanie/chowanie reflinków i zbieranie statystyk, np
→ http://bit.ly/
→ http://viralurl.com/cosaostra/
Po wpisaniu wybranej niszy w wyszukiwarce Google razem z wynikami wyszukania na dole strony są wyświetlane najczęściej szukane, pokrewne słowa/frazy - jest to bardzo przydatne gdyż możesz poznać żądania ludzi a wówczas wiesz co musisz dostarczyć na rynek :) Kolejny research to sieć partnerska i ewentualne wybranie produktu do spieniężenia. Duża ilość reklam Google Adwords (linki sponsorowane) świadczy o tym, że rynek jest opłacalny i wartościowy - brak reklam to znak, że w tej niszy nic nie zarobisz.
Niezbędne narzędzia dzięki którym można łatwo zrozumieć potrzeby rynku oraz przeanalizować rozwiązania najlepszych witryn w niszy:
po wpisaniu frazy w wyszukiwarce google na górnym pasku wyświetla się link 'show options' - pokaż opcje, są one bardzo przydatne w analizie rynku np. 'timeline' potrzebny sezonowym biznesom, pokaże okres roku kiedy promować aktywniej swoją nisze, 'wonder wheel', 'forums' itp.
Proponowane nisze:
Niepokój i ataki strachu
Dieta płaskiego brzucha
Kulturystyka
Słoneczne podgrzewacze wody
Trądzik
Wegetarianizm
Wybielanie zębów
Edukacja dzieci
Cukrzyca
Informator szkolny
Kosmetyki naturalne
Kosz owoców (sezonowo)
Ślub na plaży
Trening psów
Golf
Nauka hiszpańskiego
Łagodzenie stresu
Preparaty przeciwzmarszczkowe
Odchudzanie
Przemówienia weselne
Przeciery owocowo-warzywne
Artystyczna kawa latte
Rozwód
Dentysta
Podróż poślubna
Profilaktyka kardiologiczna
Kontrola gniewu
Osiągnięcie założonego celu
Zarządzanie czasem
Artretyzm
Chirurgia kosmetyczna
Rzucanie palenia
Yoga
Domy wakacyjne
Feng Shui
Łodzie
Tanie podróże
Telewizja satelitarna
Ubezpieczenia domu
Ogrodnictwo
Masaż
Pierścionki zaręczynowe
Randki
Doradztwo pracy
Mały biznes
Szybki biznesplan w/g Howiego:
cash flow - przepływ kapitału - wydatki i przychody trzeba znać na starcie
milestone - cel - założona, realna suma pieniędzy do osiągnięcia w określonym czasie
competition - konkurencja - trzeba zrozumieć rywali i przeanalizować ich słabe strony
exit strategy - strategia wyjściowa czyli sprzedaż witryny za grube $$ :)
Wysoko płatne rynki dla Adsense:
odchudzanie
prawnicy
ubezpieczenia
doktorzy
wakacje i podróże
nieruchomości
kredyty
inwestowanie
forex
portale randkowe
biznes i robienie pieniędzy
1. znajdź/wybierz niszę (ebooki i propozycje poniżej) dla przykładu 'solar water heater'
2. znajdź słowa kluczowe
Wybór słów sprzedających określoną grupe np. informacje:
solar water heater plans (plany)
solar water heater design (wzory, projekty)
solar water heater diy (zrób to sam) - wybrana fraza gdyż clickbank posiada pasujący produkt
Słowa powiązane:
solar water heater panels (panele)
solar water heater tax credit (bonusy podatkowe)
solar water heater system
Konkurencja i widoczność reklamowa:
konkurencja 170000 - można się przebić; widoczne reklamy = dochodowy rynek
Fraza w cudzysłowie:
konkurencja 767 - bardzo łatwo się przebić i nadal widać reklamy
Analiza słowa w → https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
solar water heater diy - 3600 wyszukiwań, dobry wynik
solar water heater - 135000, bardzo dobry
Zainteresowanie okresowe i regionalne w → http://www.google.com/insights/search/#
okresowość wyraźnie widoczna - najwięcej wyszukiwań latem (śr. 5500) najmniej zimą (śr. 2500)
zainteresowanie regionalne: USA, Wielka Brytania, Australia, Kanada
3. rozpocznij bloga w wybranym temacie
4. jak najwięcej stron web 2.0 z artykułem dotyczącym wybranej niszy, min.6 (Squidoo, Hubpages itp.) linkujących do bloga (sales page) oraz do artykułu na squidoo; obrazek ze strukturą linków pkt.9; nazwy kont na web 2.0 to słowa kluczowe, w razie problemu z dodaniem linka do artykułu można spróbować skopiować kilkalny adres z innej lokalizacji i wkleić, należy zanotować adres url artkułu oraz jeśli dostępny adres rss i do obydwu linkować z social bookmarking
5. nagraj video o wybranym produkcie/usłudze/niszy - siebie samego, video monitora lub pokaz slajdów; następnie upload na Youtube, Metacafe itp. i na bloga; bezpłatny software do nagrania zrzutu monitora to np. JING Project
6. napisz artykuł (artykuł prasowy) o swojej niszy linkujący do bloga i wyślij na → http://ezinearticles.com/, → http://www.articlesbase.com/ → http://www.prlog.org/ itp.
7. znajdź produkt partnerski (Clickbank, Amazon, Paydotcom itp.), ofertę CPA związane z niszą lub stwórz własny produkt informacyjny w temacie (np. ebook, soft, audiobook itp), opisz to na blogu i promuj. Oferta → http://www.clickbank.com/marketplace.htm posiada pasujący produkt:
pozycja nr.10 wydaje się najlepsza - należy przeanalizować 'sales page'
8. analiza organiczna konkurencji:
na pierwszych 2 stronach jest wystarczająco dużo darmowych informacji do użycia na własnej witrynie
Artykuły prasowe na → http://www.prlog.org/
Video na → http://www.metacafe.com/ → http://www.youtube.com/
8. jeśli masz kapitał możesz rozpocząć kampanie PPC; analiza
9. minimum 20 kont na stronach social bookmarking linkujących do wszystkiego: bloga, stron web 2.0, artykułów i video - nie za szybko, 5 nowych linków co tydzień (anchor teksty takie same)
10. Tworzenie zawartości. Analiza materiału stworzonego przez innych: strony web 2.0
video
artykuły
Minimalna zawartość do zrobienia: 1 post, 1 squidoo lens, 1 artykuł, 1 video
11. Przygotowanie kampani: adres email na Yahoo - nazwa to główne/ogólne słowo kluczowe; link referencyjny wybranego produktu - aby stworzyć hop link należy kliknąć 'create hoplink'
skracanie/chowanie reflinków i zbieranie statystyk, np
→ http://bit.ly/
→ http://viralurl.com/cosaostra/
Proponowane nisze
Po wpisaniu wybranej niszy w wyszukiwarce Google razem z wynikami wyszukania na dole strony są wyświetlane najczęściej szukane, pokrewne słowa/frazy - jest to bardzo przydatne gdyż możesz poznać żądania ludzi a wówczas wiesz co musisz dostarczyć na rynek :) Kolejny research to sieć partnerska i ewentualne wybranie produktu do spieniężenia. Duża ilość reklam Google Adwords (linki sponsorowane) świadczy o tym, że rynek jest opłacalny i wartościowy - brak reklam to znak, że w tej niszy nic nie zarobisz.
Niezbędne narzędzia dzięki którym można łatwo zrozumieć potrzeby rynku oraz przeanalizować rozwiązania najlepszych witryn w niszy:
→ http://compete.com/
→ http://www.quantcast.com/
→ http://www.alexa.com/
→ http://blogsearch.google.com/
→ http://www.google.com/products
→ http://www.google.com/base/
→ http://news.google.com/
→ http://video.google.com/
→ http://maps.google.com/
→ http://www.google.com/trends
po wpisaniu frazy w wyszukiwarce google na górnym pasku wyświetla się link 'show options' - pokaż opcje, są one bardzo przydatne w analizie rynku np. 'timeline' potrzebny sezonowym biznesom, pokaże okres roku kiedy promować aktywniej swoją nisze, 'wonder wheel', 'forums' itp.
Proponowane nisze:
Niepokój i ataki strachu
Dieta płaskiego brzucha
Kulturystyka
Słoneczne podgrzewacze wody
Trądzik
Wegetarianizm
Wybielanie zębów
Edukacja dzieci
Cukrzyca
Informator szkolny
Kosmetyki naturalne
Kosz owoców (sezonowo)
Ślub na plaży
Trening psów
Golf
Nauka hiszpańskiego
Łagodzenie stresu
Preparaty przeciwzmarszczkowe
Odchudzanie
Przemówienia weselne
Przeciery owocowo-warzywne
Artystyczna kawa latte
Rozwód
Dentysta
Podróż poślubna
Profilaktyka kardiologiczna
Kontrola gniewu
Osiągnięcie założonego celu
Zarządzanie czasem
Artretyzm
Chirurgia kosmetyczna
Rzucanie palenia
Yoga
Domy wakacyjne
Feng Shui
Łodzie
Tanie podróże
Telewizja satelitarna
Ubezpieczenia domu
Ogrodnictwo
Masaż
Pierścionki zaręczynowe
Randki
Doradztwo pracy
Mały biznes
Opis i proponowane nisze dotyczą anglojęzycznego rynku jednak po kilku modyfikacjach bez problemu można to wdrożyć w polskim internecie.
Szybki biznesplan w/g Howiego:
cash flow - przepływ kapitału - wydatki i przychody trzeba znać na starcie
milestone - cel - założona, realna suma pieniędzy do osiągnięcia w określonym czasie
competition - konkurencja - trzeba zrozumieć rywali i przeanalizować ich słabe strony
exit strategy - strategia wyjściowa czyli sprzedaż witryny za grube $$ :)
Ważnym etapem rozwoju własnego marketingu internetowego po traktowaniu hobbystycznym jest biznesowe podejście do sprawy. To zagwarantuje zamiast hobby-wypłat wysokie wypłaty biznesowe.
Wysoko płatne rynki dla Adsense:
odchudzanie
prawnicy
ubezpieczenia
doktorzy
wakacje i podróże
nieruchomości
kredyty
inwestowanie
forex
portale randkowe
biznes i robienie pieniędzy
Fajny post. Bardzo konkretne podejście do sprawy. To co tutaj opisałeś to już nie zabawa w PP tylko sensowna propozycja biznesowa.
OdpowiedzUsuń