Launch Tree - kurs i system zarabiania
Twórcami "Launch Tree" jest 2 znanych marketerów zza wielkiej wody....i jak to bywa z nimi cena tego kursu nie jest niska. O jego autentycznej wartości nic nie mogę powiedzieć, gdyż cena naprawde odrzuca ale jednocześnie zastanawia - skoro tyle żądają za swój produkt, tam naprawde może być opisany wysoce efektywny system. Może ale nie musi a cwaniaczki przytulą moją gotówkę :) Pierwszy rozdział kursu był rozprowadzany za darmo więc postanowiłem to opisać...
UPSELL - sprzedaż równoległa, np. do big maca oferujesz cole. Możliwość kupna czegoś więcej niż tylko zaspokojenia potrzeby - nie oferując dodatkowego wsparcia (produktu) Twoja usługa nie jest kompletna!
Klient kupujący określony produkt/usługę jest bardziej podatny na zakup dodatkowego towaru/wsparcia, gdyż poziom jego zainteresowania w tym momencie jest najwyższy. Jednak oferta dodatkowych zakupów zawsze musi być złożona po kupnie głównego produktu np.
Ta zasada dotyczy również marketingu internetowego jednak należy pamiętać aby klientowi dać możliwość wybrania dodatkowego produktu spośród kilku lub rezygnacji. Dzięki temu czuje on kontrole, jest zadowolony, ufa Ci i wraca. Celem tej strategi jest prezentacja klientowi czegoś więcej niż oczekuje jednak ostateczna decyzja zawsze musi należeć do niego.
UPSELL - sprzedaż równoległa, np. do big maca oferujesz cole. Możliwość kupna czegoś więcej niż tylko zaspokojenia potrzeby - nie oferując dodatkowego wsparcia (produktu) Twoja usługa nie jest kompletna!
Klient kupujący określony produkt/usługę jest bardziej podatny na zakup dodatkowego towaru/wsparcia, gdyż poziom jego zainteresowania w tym momencie jest najwyższy. Jednak oferta dodatkowych zakupów zawsze musi być złożona po kupnie głównego produktu np.
Kupując garnitur za 500$, klient nie skusi się na dodatkowe 60$ za krawat i koszule - pomyśli, że sprzedawca go naciąga ponieważ przyszedł tylko po garnitur. Jednak po zakupie właściwego garnituru (sprzedawca dobrze doradził zwiększając swoją wiarygodność) klient jest zadowolony udanym wyborem i aby jego zakupy były bardziej kompletne skusi się na dodatkowe 60$, które przy już wydanych 500$ są drobną sumą :)
Ta zasada dotyczy również marketingu internetowego jednak należy pamiętać aby klientowi dać możliwość wybrania dodatkowego produktu spośród kilku lub rezygnacji. Dzięki temu czuje on kontrole, jest zadowolony, ufa Ci i wraca. Celem tej strategi jest prezentacja klientowi czegoś więcej niż oczekuje jednak ostateczna decyzja zawsze musi należeć do niego.
Komentarze
Prześlij komentarz