Dlaczego są gorsi i lepsi sprzedawcy?

Tak naprawdę sukces w sprzedaży zależy tylko od 4 rzeczy:
  • - wiedzy
  • - umiejętności
  • - nastawienia
  • - działania
Wygląda prosto? Ale proste tak naprawdę staje się wówczas, gdy zrozumiesz proces, który najlepsi sprzedawcy mają opanowany do tego stopnia, że sprzedają bez sprzedawania!

Wszystkiego można się nauczyć. Jestem tego żywym przykładem: przeszłem proces stawania się sprzedawcą od nieśmiałego chłopaka przez niezdarnego i pełnego kompleksów agenta ubezpieczeniowego, niezłego sprzedawcę książek, do osoby, która sprzedaje swoje pomysły, idee i produkty. Zajęło mi to, metodą prób i błędów, około 8 lat. Sprzedawanie to tak naprawdę taka gra, a aby dobrze grać w jakąkolwiek grę, dobrze jest:
  1. - mieć wiedzę, jakie są reguły gry
  2. - mieć określone regułami umiejętności, które prowadzą do wygranej
  3. - mieć dobre nastawienie do siebie i innych osób uczestniczących w grze
  4. - po prostu grać i doskonalić się, rozsmakować w niuansach gry
Ad.1. Jaka wiedza jest potrzebna przy sprzedaży?
  • - wiedza o kliencie: jakie są jego potrzeby i jak się o nich dowiedzieć,
  • - wiedza o procesie sprzedawania i kupowania
  • - wiedza o sprzedawanym produkcie czy usłudze
Ad.2. Jakie reguły prowadzą do wygranej w sprzedaży?
  • - wygrywać mają obie strony
  • - trudniej jest pozyskać nowego klienta niż utrzymać dotychczasowego
  • - zadowolony klient przyprowadza następnych, a niezadowolony odstrasza następnych
Ad.3. Jakie nastawienie jest przydatne?
  • - ja mam rację i klient ma rację,
  • - jestem tu po to, by ułatwić proces sprzedawania
  • - każde doświadczenie uczy mnie, jak być coraz lepszym
Ad.4. Dlaczego warto grać?
  • - pozbywasz się nieśmiałości i uczysz asertywności, czyli ćwiczysz komunikatywność
  • - ćwiczysz wytrwałość i dążenie do celu
  • - poznajesz siebie i innych

Komentarze

POLECANY WPIS

Cash Balance Reader. Brakujący element układanki »

Od początku przygody z zarabianiem w Internecie brakowało mi sposobu na szybki odczyt zarobionych kwot w programach, w których uczestniczyłem. Potrzeba wzrosła jeszcze bardziej, gdy zrozumiałem, że kluczowy jest kontekstowy dobór produktu lub usługi do tematyki strony WWW, co często zmusza do rozszerzenia  prowizyjnego portfolio  o nowe źródło mamony. Moje pragnienie osiągnęło szczyt, gdy się okazało, że ten sam produkt/usługę oferują różne programy z różną prowizją - wówczas oczywistością jest wybór tego kto płaci najwięcej i... często kolejny formularz rejestracyjny do wypełnienia. Zazwyczaj optymalne zmonetyzowanie jednego dużego serwisu internetowego wiąże się ze współpracą z kilkoma firmami. Ale już kilka różnych serwisów to potencjalnie kooperacja z kilkunastoma a może kilkudziesięcioma płatnikami, mimo istnienia sieci afiliacyjnych! Jak to ogarnąć? Ból d.py od nadmiaru, chaosu, niewiedzy ... Z tych i innych powodów liczba systemów zarobkowych, w których uczestniczę s

PODSTAWY, TRIKI & CIEKAWOSTKI



GDZIE AKTUALNIE ZARABIAM NAJWIĘCEJ?


» Zawsze poważne zarabianie w Internecie potrzebuje dwóch narzędzi: HOSTINGU (serwer) i DOMENY (adres www). Od tego zacznij!

Wielu praktyków twierdzi, że NAJLEPSZY HOSTING ma home.pl, a najtańsze domeny najczęściej są na OVH.pl

» Gdy rozwiniesz dochód z kilku programów zarobkowych bardzo przyda Ci się aplikacja do odczytu wielu sald gotówkowych

Cash Balance Reader »

» 500Affiliates. Program partnerski platformy handlowej Plus500

» Webepartners. Jedna z najlepszych polskich sieci afiliacyjnych

» Content Marketing. Obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych... i zarobkowych.

Unikalne artykuły płatne i eksperckie! Dodaj swoje WWW i dodatkowo zarabiaj jako wydawca lub reklamuj się jako reklamodawca!

WhitePress #1 w Polsce »

JAK & GDZIE INWESTOWAĆ? » FOREX


» Plus500 (koszt zerowy). Handel eurodolarem według sprawdzonego patentu dał mi 26% zysku w ciągu 48h Szczegóły »

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY NA MI24 W ZESZŁYM ROKU

Sposób szukania nowych stron z linkami dofollow w komentarzach. Wordpress+CommentLuv oraz Drupal

Cash Balance Reader. Brakujący element układanki »

Plus500 i 500Affiliates. Najlepszy program partnerski???

DOŁĄCZ DO NAS ↓