Jak wypromować stronę www? Cz.21 - Wymiana linków
Dwie kluczowe korzyści z wymiany linków
1. pozycjonerska - linki z wartościowych, tematycznie powiązanych stron wpłyną na Twoją pozycję w Google
2. odwiedzinowa (chyba nie po polskiemu nieco ;-) czyli zyskasz nowe odwiedziny
- Wzajemne promowanie się na podstronach serwisu, typu strona "Partnerzy", "Przyjaciele" lub "Polecane serwisy" czy "Ciekawe linki"
- Umieszczanie wzajemne bannerów. Oczywiście muszą to być bannery odpowiednio wkomponowane w serwis, bo klikalność tradycyjnych bannerów nie przekracza 1% (często grubo poniżej)
- Świetne rozwiązanie: jakaś ramka z kilkoma zdaniami na dany temat (zbieżny z treścią danej podstrony), z linkiem w treści.
Pamiętaj, że wymiana linkami ma sens głównie w przypadku zbieżności tematycznej serwisów. Po prostu zarówno z punktu widzenia SEO, jak i odwiedzin, powiązanie tematyczne jest kluczowe.
Więcej na kursie SEO cz.9 Zdobywanie linków (pozostałe techniki)
cz.22 Adwords
Komentarze
Prześlij komentarz