Perswazja na czuciowcu

Perswazyjna oferta dla kinestetyka.


Tempo mówienia: bardzo wolne.
Oddech: głęboki i powolny.
Częste użycie słowa czuje


Witam Panie Bartku.

Cieszę się, że znalazł Pan dla mnie chwilę, czuję, że nasza rozmowa będzie bardzo owocna dla nas obydwu.

Niech Pan mi powie, czy czuje się Pan czasem przygnębiony i zmartwiony? Bierze się to z tego, że czasem odczuwamy, że do końca nie kontrolujemy naszego życia. Na pewno podświadomie wie Pan, co to oznacza.

Jeśli sami nie kontrolujemy swojego życia, ktoś za nas to robi. Może to jest szef, żona, rodzice...

Czy pamięta Pan swoje odczucia, gdy chciał Pan robić jedno, a pańscy rodzice chcieli czegoś zupełnie innego? Wie Pan, dla mnie najważniejsze jest to, by czuć się zawsze dobrze z tym co robię. Czy uważa Pan podobnie?

Ostatnio czytałem bardzo ciekawą książkę: "Życie to teatr".

Dowiedziałem się z niej jak nie tylko być aktorem, ale także reżyserem własnego życia!

Wie Pan, najważniejsze jest to, jakie uczucia budzi ta książka. Sprawiła ona, że poczułem się wolny!

Z książki dowie się Pan jak samemu decydować o swojej roli w życiu. Po przeczytaniu jej poczuje Pan, że Pana życie może być jeszcze piękniejsze! Zrozumie pan jak grać główną rolę w swoim życiu!

Myślę, że olbrzymią radość poczuje Pan, gdy przekona się Pan, że książka jest tania, a przesyłka darmowa. Poczucie komfortu wywoła w Panu wieczna gwarancja. Jeśli Pan uzna, że książka nie jest dla Pana, może ją Pan zwrócić - natychmiastowy zwrot pieniędzy.

Poczuję Pan olbrzymią ulgę, gdy już Pan przeczyta tę książkę. Po przeczytaniu jej poczuje Pan, że jest Pan gotowy, by zmienić swoje życie na lepsze.

Komentarze

POLECANY WPIS

Cash Balance Reader. Brakujący element układanki »

Od początku przygody z zarabianiem w Internecie brakowało mi sposobu na szybki odczyt zarobionych kwot w programach, w których uczestniczyłem. Potrzeba wzrosła jeszcze bardziej, gdy zrozumiałem, że kluczowy jest kontekstowy dobór produktu lub usługi do tematyki strony WWW, co często zmusza do rozszerzenia  prowizyjnego portfolio  o nowe źródło mamony. Moje pragnienie osiągnęło szczyt, gdy się okazało, że ten sam produkt/usługę oferują różne programy z różną prowizją - wówczas oczywistością jest wybór tego kto płaci najwięcej i... często kolejny formularz rejestracyjny do wypełnienia. Zazwyczaj optymalne zmonetyzowanie jednego dużego serwisu internetowego wiąże się ze współpracą z kilkoma firmami. Ale już kilka różnych serwisów to potencjalnie kooperacja z kilkunastoma a może kilkudziesięcioma płatnikami, mimo istnienia sieci afiliacyjnych! Jak to ogarnąć? Ból d.py od nadmiaru, chaosu, niewiedzy ... Z tych i innych powodów liczba systemów zarobkowych, w których uczestniczę s

PODSTAWY, TRIKI & CIEKAWOSTKI



GDZIE AKTUALNIE ZARABIAM NAJWIĘCEJ?


» Zawsze poważne zarabianie w Internecie potrzebuje dwóch narzędzi: HOSTINGU (serwer) i DOMENY (adres www). Od tego zacznij!

Wielu praktyków twierdzi, że NAJLEPSZY HOSTING ma home.pl, a najtańsze domeny najczęściej są na OVH.pl

» Gdy rozwiniesz dochód z kilku programów zarobkowych bardzo przyda Ci się aplikacja do odczytu wielu sald gotówkowych

Cash Balance Reader »

» 500Affiliates. Program partnerski platformy handlowej Plus500

» Webepartners. Jedna z najlepszych polskich sieci afiliacyjnych

» Content Marketing. Obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych... i zarobkowych.

Unikalne artykuły płatne i eksperckie! Dodaj swoje WWW i dodatkowo zarabiaj jako wydawca lub reklamuj się jako reklamodawca!

WhitePress #1 w Polsce »

JAK & GDZIE INWESTOWAĆ? » FOREX


» Plus500 (koszt zerowy). Handel eurodolarem według sprawdzonego patentu dał mi 26% zysku w ciągu 48h Szczegóły »

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY NA MI24 W ZESZŁYM ROKU

Sposób szukania nowych stron z linkami dofollow w komentarzach. Wordpress+CommentLuv oraz Drupal

Cash Balance Reader. Brakujący element układanki »

Plus500 i 500Affiliates. Najlepszy program partnerski???

DOŁĄCZ DO NAS ↓