Perswazja na słuchowcu

Wyobraźmy sobie, że Karol, jest moim klientem i rozpoznałem, że jego dominującym (ulubiony) systemem reprezentacyjnym jest słuch. Oczywiście dostrajam swoje tempo mówienia, do jego tempa. Oddech, dopasowuję do tempa jego oddechu. Chcę mu sprzedać książkę Nie boję się mówić.


Mówię:

Panie Karolu. Pozwoli Pan, że powiem Panu kilka słów o pewnej, jakże intrygującej mnie książce. Powiem Panu, jest to o tyle ciekawe, że gdy tylko ją otworzyłem usłyszałem w mojej głowie: WOW, TO JEST TO! Słyszałem uderzenia mojego serca!

Wie Pan jak to jest, jak słyszy Pan szybsze bicie swego serca, wokół grobowa cisza i słyszy Pan tylko swój wewnętrzny głos...

Nie będę Panu opowiadał teraz całej jej treści, za to niech Pan pozwoli, że krótko powiem Panu o co w niej chodzi.

Na pewno słyszał Pan nieraz o technikach przemawiania i autoprezentacji. Niech Pan Tylko posłucha! W książce tej zawarta jest wiedza, która umożliwia osiągnięcie perfekcji w przemawianiu publicznym!

Wie Pan jak to jest, jak wychodzi na środek facet i głos mu staje w gardle. Wszyscy zaczynają się z niego śmiać...

A przecież każdy z nas może nauczyć się pięknie przemawiać! Przecież mówienie dotyczy nas wszystkich! Mówienie, to najważniejsza umiejętność jaką posiadamy!

Pan na pewno świetnie przemawia, więc Pana ten problem nie dotyczy...

Jednak na pewno odczuwa Pan jakąś tremę przed wystąpieniem publicznym, jak każdy zresztą. Może słyszy Pan nieraz w swojej głowie: O nie, zapomniałem co miałem powiedzieć! Z książki tej dowie się Pan o najskuteczniejszych technikach prezentacji i powstrzymywania stresu.

Od dziś przemawianie publiczne, będzie dla Pana wspaniałą rozrywką. Wszystko to sprawi, że gdy będzie Pan opowiadał przed publiką o swoich doświadczeniach, czy też będzie Pan przemawiał do swoich pracowników, będzie Pan mówił płynnie i pewnie, a publiczność nagrodzi Pana gromkimi brawami!

Pewnie pyta Pan teraz w myślach: Kurczę, co to za książka?

Gdy tylko Pan ją otworzy, usłyszy Pan pewnie tak jak ja,walenie Pańskiego serca...

Tu ma Pan link...Chociaż nie!

Czy Pana wewnętrzny głos mówi Panu, że jest to dla Pana odpowiednia książka? Nie wiem, czy w pełni Pan sobie już uświadomił, wszystkie korzyści jakie z niej płyną!

Dla pewności, zanim Pan kupi tę książkę, proszę wysłuchać w pełni darmowego fragmentu audio tej książki! Tu ma Pan link...

Komentarze

POLECANY WPIS

Cash Balance Reader. Brakujący element układanki »

Od początku przygody z zarabianiem w Internecie brakowało mi sposobu na szybki odczyt zarobionych kwot w programach, w których uczestniczyłem. Potrzeba wzrosła jeszcze bardziej, gdy zrozumiałem, że kluczowy jest kontekstowy dobór produktu lub usługi do tematyki strony WWW, co często zmusza do rozszerzenia  prowizyjnego portfolio  o nowe źródło mamony. Moje pragnienie osiągnęło szczyt, gdy się okazało, że ten sam produkt/usługę oferują różne programy z różną prowizją - wówczas oczywistością jest wybór tego kto płaci najwięcej i... często kolejny formularz rejestracyjny do wypełnienia. Zazwyczaj optymalne zmonetyzowanie jednego dużego serwisu internetowego wiąże się ze współpracą z kilkoma firmami. Ale już kilka różnych serwisów to potencjalnie kooperacja z kilkunastoma a może kilkudziesięcioma płatnikami, mimo istnienia sieci afiliacyjnych! Jak to ogarnąć? Ból d.py od nadmiaru, chaosu, niewiedzy ... Z tych i innych powodów liczba systemów zarobkowych, w których uczestniczę s

PODSTAWY, TRIKI & CIEKAWOSTKI



GDZIE AKTUALNIE ZARABIAM NAJWIĘCEJ?


» Zawsze poważne zarabianie w Internecie potrzebuje dwóch narzędzi: HOSTINGU (serwer) i DOMENY (adres www). Od tego zacznij!

Wielu praktyków twierdzi, że NAJLEPSZY HOSTING ma home.pl, a najtańsze domeny najczęściej są na OVH.pl

» Gdy rozwiniesz dochód z kilku programów zarobkowych bardzo przyda Ci się aplikacja do odczytu wielu sald gotówkowych

Cash Balance Reader »

» 500Affiliates. Program partnerski platformy handlowej Plus500

» Webepartners. Jedna z najlepszych polskich sieci afiliacyjnych

» Content Marketing. Obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych... i zarobkowych.

Unikalne artykuły płatne i eksperckie! Dodaj swoje WWW i dodatkowo zarabiaj jako wydawca lub reklamuj się jako reklamodawca!

WhitePress #1 w Polsce »

JAK & GDZIE INWESTOWAĆ? » FOREX


» Plus500 (koszt zerowy). Handel eurodolarem według sprawdzonego patentu dał mi 26% zysku w ciągu 48h Szczegóły »

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY NA MI24 W ZESZŁYM ROKU

Sposób szukania nowych stron z linkami dofollow w komentarzach. Wordpress+CommentLuv oraz Drupal

Cash Balance Reader. Brakujący element układanki »

Plus500 i 500Affiliates. Najlepszy program partnerski???

DOŁĄCZ DO NAS ↓