2 najpopularniejsze błędy początkujących...
1. Brak tworzenia wartości dla internautów.
Niektórzy chcą dostać coś za nic - łudzą się, że wystarczy zapełnić świeżo założonego bloga reklamami, aby osiągnąć status multimilionera. Tymczasem podstawowym zadaniem biznesów, także stron internetowych, które mają zarabiać jest tworzenie wartości. Najłatwiejszym sposobem kreacji stron o wielkiej wartości dla innych ludzi jest wykorzystanie własnej pasji.
2. Błędne priorytety, czyli większe skupienie się na zarabianiu, niż na tworzeniu wartościowych materiałów.
Przesadna mnogość reklam to najłatwiejsza metoda odtrącenia nowych użytkowników serwisu lub subskrybentów biuletynu. Jeśli każdy mail, jaki od kogoś dostaję namawia mnie do kupna czegoś, co mnie nie interesuje, a dodatkowo nie idzie w parze z profilem strony - zgadnij, co zrobi zdecydowana większość internautów - wypisze się.
Kluczem do sukcesu jest ciężka praca, którą jednak można bardzo ułatwić dzięki dwóm czynnikom:
1. Pasja. Pielęgnacja własnego hobby z jednoczesną budową wartości dla innych gwarantuje świetną zabawę i ogromną satysfakcję. Przy okazji buduje się wizerunek eksperta i coraz większy pasywny dochód.
2. Dźwignie, które oferuje epoka internetowa. Np. autoresponder, który automatycznie wysyła emaile na całą listę adresową - raz napisany email dociera do wszystkich subskrybentów - pracy jest z tym dokładnie tyle samo, bez względu na ilość odbiorców. I tak jest na każdym kroku, jeśli wiesz, jak optymalnie wykorzystywać pewne narzędzia internetowe. Mniejszy wysiłek - większy efekt, to właśnie istota dźwigni. Inne przykłady dźwigni: inteligentne pozycjonowanie (seo), marketing wirusowy, serwisy web 2.0.
Komentarze
Prześlij komentarz